孙黯特仑苏。

No Love - Lil Wayne、Eminem

发泄向,脏口注意。

 

 

Throw dirt on me and grow a wildflower
往我身上扔泥土 然后就长出了一朵野花

But it's "fuck the world", get a child out her
这世界如此操蛋 但我是她的孩子

Yeah, my life a bitch, but you know nothing about her
我的人生是个婊子 但你对她一无所知

Been to hell and back, I can show you vouchers

我从地狱来了又回我能给你看看票据

I'm rolling Sweets, I'm smoking sour
我玩着姑娘 抽着大麻

Married to the game but she broke her vows
我和嘻哈结了婚 但她却破坏了我们的誓言

That's why my bars are full of broken bottles
这就是为什么我的歌词带着刺儿

And my night stands are full of open Bibles
我的床头桌上放着打开的圣经 

I think about more than I forget
我思索的东西多于我遗忘的

But I don't go around fire expecting not to sweat
但我不觉得在火边行走还不出汗

And these nigga know I lay them down, make their bed
这些黑鬼们知道我放躺他们再送他们一张床

Bitches try to kick me while I'm down: I'll break your leg
当我不顺的时候贱人们试着搞垮我:老子就打断你的腿

Money outweighing problems on the triple beam
钱和麻烦 一直在平衡着

I'm sticking to the script, you nigga skipping scenes
我认真写我的歌词你们这些黑鬼却没认真听 

Be good or be good at it
当个好人 或者当个有能力的人

Fuckng right I've got my gun, semi-Cartermatic
是他妈这样的 老子已经持枪在手

Yeah, put a dick in their mouth, so I guess it's "fuck what they say"
对 放个JB在他们嘴里 我猜这代表“无视你们的言论”

I'm high as a bitch: up, up and away
我HIGH得像个婊子似的又高又远

Man, I come down in a couple of days
兄弟 但我也有几天不顺的日子

OK, you want me up in the cage, then I'll come out in beast mode
你想把我锁进监狱我会以野兽模式出来的

I got this world stuck in the safe, combination is the G-code
我发现这个世界结合着和平和匪帮

It's Weezy motherfucker, blood gang and I'm in bleed mode
这是LIL WAYNE 傻逼 我是个血性的悍匪

All about my dough but I don't even check the peephole
这全是为了我的钱别的都不在乎

So you can keep knocking but won't knock me down
所以你可以继续犯贱但不可能让我倒下 

No love lost, no love found
无爱可失,无爱可寻


It's a little too late to say that you're sorry now
现在说对不起 真是有点太晚了

You kicked me when I was down
你曾经落井下石

Fuck what you say, just (don't hurt me, don't hurt me no more)
去你妈的你说的话只是(别伤害我别再伤害我了)

That's right bitch: and I don't need you, don't want to see you
就是这样的婊子 而且我不需要你 再也不想看见你 

Bitch you get (no love)
婊子你得不到爱

You show me nothing but hate
你向我展示的只有怨恨

You ran me into the ground
你让我倒下了

But what comes around goes around
但这是因果报应

I don't need you (don't hurt me)
我不需要你(别伤害我)

You (don't hurt me no more)
你(别再伤害我了)

That's right, and I don't need you, don't want to see you
是的 我不需要你 再也不想见你

You get (no love)
你得不到爱

Bitch you get (no love)
婊子你得不到爱

And I don't need you
我不需要你

Get em

继续


I'm alive again
我又复活了

More alive than I have been in my whole entire life
状态之好是整个人生前所未有的

I can see these people's ears perk up as I begin
当我开始的时候 我能看见这些人又竖起了耳朵

To spaz with the pen, I'm a little bit sicker than most
拿起这支笔 我就是最牛逼的

Shit's finna get thick again
我的歌又要开始火起来了

They say the competition is stiff
他们说竞争是艰难的

But I get a hard dick from this shit, now stick it in
但是我有一个硬屌去玩这个游戏现在又把它插进去了

I ain't never giving in again
我永远都不屈服

Cuss into the wind, complete freedom
诅咒散步到风中 完全的自由了

Look at these rappers, how I treat them
看看这些说唱歌手看看我怎么对待他们的

So why the fuck would I join them when I beat them
为什么我还要加入他们?我能够打败他们 

They call me a freak because
他们叫我怪物 因为 

I like to spit on these pussies fore I eat them
我喜欢先往傻逼身上吐口水再把它吃了

Man get these whack cocksuckers off stage
兄弟 把这些傻逼从舞台上都赶下去吧

Where the fuck is Kanye when you need him?
当你需要KANYE WEST的时候他在哪呢?

Snatch the mic from him, bitch I'mma let you finish in a minute
从他那把麦克风枪过来婊子你最好赶快完蛋
Yeah the rap is tight

 对 说唱就是牛逼

But I'm fucking with the greatest verse of all time
但我的说唱是其中最牛逼的

So you might want to go back to the lab tonight and um
所以你可能想要今晚就回到录音棚

Scribble out them rhymes you were going to spit
翻出那些你想要唱出来的压韵

And start over from scratch and write new ones
然后把他们都撕了再写些新的

But I'm afraid that it ain't gonna make no difference
但我不害怕 因为结果还是相同的

When I rip this stage and tear it in half tonight
当我在今晚把这个舞台撕成两半的时候

It's an adrenaline rush to feel the bass thump
当贝斯敲击着我 肾上腺素冲击着大脑

In the place all the way to the parking lot, fellow
把车开进停车场

Set fire to the mic and ignite the crowd
把火放进麦克风 然后点燃所有观众

You can see the sparks from hot metal
你能看见金属都在融化

Cold-hearted from the day I Bogarted the game
但从我进入这个游戏以来我的心一直是冷的

I so started to rock fellow
所以我开始让观众都躁起来

When I'm not even in my harshest
当我不在我的状态

You can still get roasted because Marsh is not mellow
你仍然可以躁着 因为MARSH也还好

Til I'm toppling from the top I'm not going to stop
直到我在顶点时跌倒了但我不打算停下

I'm standing on my Monopoly board

我站在垄断行业的前端

That means I'm on top of my game and it don't stop
这意味着我站在说唱界的顶点而且我不会停下

Til my hip don't hop anymore
直到我再也不能说唱

When you so good that you can't say it
你很牛逼 但你却没有机会说出来

Because it ain't even cool for you to sound cocky anymore
因为大家听你自吹也不会觉得你酷的

People just get sick cause you spit
人们都会厌倦的 因为你又说唱了

These fools can't drool or dribble a drop anymore
这些傻逼甚至不会流一滴口水

And you can never break my stride
你也永远没有机会能从我身上迈过

You never slow the momentum at any moment I'm about to blow
你永远不可能减少我的动力因为我正要开始呢

You'll never take my pride
你永远不可能拿走我的自信

Killing the flow, slow venom and the opponent
让我一败涂地 减慢我前进的速度

Is getting no mercy, mark my words
我会毫无怜悯的写我的歌词

Ain't letting up, relentless
不会放水 我很无情

I smell blood, I don't give a fuck: keep giving them hell
我闻到血腥味 我他妈才不在乎 接着让他们活在地狱里

Where was you when I fell and needed help up?
我倒下了 需要帮助的时候 你在哪呢?

You get no love
你得不到爱

 

 
评论(3)
热度(54)
  1. 共2人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
退一万步是活下去
© 孙黯特仑苏。 | Powered by LOFTER